Zynpsare 23 aylık kızım var hapşırık burun akıntısı var iburamin zero ve peditus var hangisini versem daha iyi olur
Fatma22 Zynpsare cok gecmis olsun oncelikle . Ibramun zero kullanabilirsinz . Saha once de kullandysanz .bizde onu kullaniyoruz