8 aylık çoklu besin allerjisi olan bebeğime doktor Zaditen oral damla önerdi. Kullananlar memnun mu acaba? Döküntüye karşı verdi ama göz iltihabı, alerjik rinit için yazıyor prospektüste, kafam karıştı kullanmalımiyim? Uyku yapar diyor, bağışıklık baskılayıcı bir ilacmis ayrıca oda beni düşündürmedi değil 😕