39 günlüğüz bugün. Yarın kirkimiz çıkıyor ama yaklaşık 1 haftadır uykuya dalmıyor sürekli kucağımda bazen nedensiz ağlıyor. Saklarken uyuyor yatağa koyduğum an kıpırdanmaya başlayıp 5 dk sonra uyanıyor. Geceleri 2 saatte bir uyanırdı bu ara Saat başı kalkıyor. Başından beri bebeğime yalnız bakıyorum ama şu son günlerde uykusuzlukta tavan yaptığı için beni zorluyor. Hem ev hem bebek yoruyor haliyle. İçimi dökmüş bulundum ☺️ şu kırk uçurma yapıldıktan sonra her şey değişiyor mu 😅 çevrendeki herkes kırkı çıkacak ya huy değiştiriyor diyor böyle mi devam edeceğiz 😣 atak haftası hesaplattım 2 gün var onunda etkisi olabilir mi ? Ama bu atak hafif geçiyor diye okumuştum. Yani kafamda deli sorular 😵🤯