Sehrictn yumuşak olması iyi , merak etmeyin, birşey olmaz, süt akışı kolay olur yumuşak olunca.. sert olunca tazyikli akıyor ve bazen akmıyor bebek için ve sizin için zor bir durum haline geliyor emzirme. bizzzat yaşıyorum göğüslerim taş gibi, emzirmeden masaj yapmak zorunda kalıyorum ve masaj da çok ağrılı oluyor, içeride yumrular var mastite dönmesin diye uğraşıyorum sürekli sabun ve sıcak su ile masaj yapıyorum.. yumuşak göğüs iyidir endişelenmeyin. ☺️