Bir ayı geçti meme reddi yaşıyoruz bugün dört ayı bitti hiç mama vermedim. Bı şekilde emziriyorum bazen çok zorluyo ama mama vermeyi de beceremedim sanırım biberonla emmeyi bilmiyo nasıl öğretilir onu da bilmiyorum bı kaç kez denedim biberonu ağzına alıp çıkariyo aç olduğu halde siz napiyosunuz mama veriyo musunuz? Meme reddi yaşayıp bu dönemi bitiren var mı? Varsa ne kadar sürdü? Bana hiç bitmeyecek gibi geluyo 😔 Bugün kaynanam hiç kilo almiyo gelişmiyo dedi canım sıkıldı. Mama vermemekle yanlış mı yaptım acaba. Tuvaletini filan güzel yapiyo gün içinde keyfi yerinde genelde çok acıkmadan emziriyorum genelde. Ama evet kilolu bı bebek değil yani