Beril_58 Benim bebeğim de memeyi reddetti, hatta hala çok nadir sadece memeyi alır, genelde silikon uçla emiyor. Süt azlığını az emmesine bağladığım için ilk başlarda deli gibi kastım. Kendini yırtarak ağlayan bebeğimin ağzına meme sokuşturmaya çalışmalar falan, düşündükçe sinirlerim bozuluyor. Süt az olunca akışı da yavaş oluyormuş, meme reddinin nedeni bu da olabiliyor, bana da doktorum söyledi bunu. Ki gerçekten öyle gibi. İyi bir uyku çekip dinlendiğimde doluluk hissediyorum ve bebeğim en rahat, hiç bırakmadan anca o zamanlar emiyor. Gün sonuna doğru olan emzirmelerde memeyle kavga ediyor resmen 😂