Kuzeyin_annesii evet ben omlete biraz yoğurt koyuyorum tek sarı banada az geliyo çünkü ben kendimize yaparken de biraz yoğurt koyardım 😊
Pankek için patatesi hasliyorum sonra rendeliyorum içine yumurta sarısı, peynir, yarım çay bardağı peynir altı suyu mısır unu koyuyorum kıvam alana kadar bazen havuç rendeliyorum kekik falan koyuyorum bende pankek tavası var yuvarlak hazneli iki tanesini ona pişiriyorum kalanına tuz koyup kendime yapıyorum iki kişilik kahvaltı cikiyo benim kız iki yuvarlak anca yiyo zaten 😄