Zeylinababyy merhaba ben de oğlumda yaklaşık 2 aydır hem night ı,hem de original olanı kullanıyorum. Çok gaz çıkartıyor, bu damla sayesinde mi bilmiyorum ama. Haftaya bırakacağız artık 3aylık olduğu için, o zaman etkisini anlarım sanırım. 😂 Doktor verirken gece uykuya geçişini de rahatlatır dedi rahat uyur vs. Ama gece 7 kere kalkan bazen uyandığında 2 saat uyumayan bir bebek malesef. Bize fayda etmedi o açıdan. Ama her bebekte farklıdır etkisi bence