Anneler gaz derdi hep çocuklarda olacak değil ya 🤭 Benim hamileliğin son zamanlarında haliyle iç hacim daraldığı için çok gaz sorunum olurdu. Doğumdan sonra geçer sandım fakat değişmedi kızım 3.5 aylık hala aşırı gaz problemim oluyor eşimden utanıyorum artık. Sizde de bu problem oldu mu ne yapmam gerekli🙄 helpppp