Songul_0693 benim bebeğim bir aylık. Vücudunda sizinkine benzer kızarıklıklar oluyor geçiyor sonra tekrarlıyor iki Farklı doktora danıştım yenidoğan döküntüleri, sıcaktan oluyor, terlediği için vs gibi cevaplar aldım. Üzerinde durmadılar. Normal diyorlar yani. Belki böyle bir durum olabilir. Sizde takip edin artıyor mu yoksa sönüyor mu ? Ama endişelenmeyin bence.