3 ayrı ödeme aldım. İlki 232tl emzirme ödeneği. Dikkat edin doğumdan 2 ay sonraya kadar almazsanız emanete alınıyor ve PTT sisteminde görünmediğinden ödeme yapılmıyor. Ben bunun için 170 i arayıp online dilekçe oluşturup banka hesap numaramı tanımlattım, ertesi gün yattı. Emzirme ödeneği sgklı sgksız tüm annelerin hakkı.
2.ödeme ise; doğum yaptıktan sonra eşime işyerinde form doldurtmuşlar, ordan 400 tl doğum yardımı adıyla yattı. Yine tanımlattığım hesaba yattı tekrar PTT’ye gitmeme gerek kalmadı.
3.ödeme ise rapor parası. Sgklı olduğumdan; doğum öncesi ve doğum sonrası olmak üzere doktorumdan aldığımdan raporlara istinaden 8.900 ödeme aldım.
Uzun uzun yazdım ki bu konuda çok bilgi kirliliği var, herkes bu şekilde alabileceğini alsın🙏