Ummahan250820 4 ay4 gunluk kızım var cok sık uyanıyor 20 30 dakıka uyuyup kalkıyor uyutmakta cok zorluk cekıyorum aglaya aglaya uyutuyorum sızlerde durumlar nasıl boyle olanlarınız varsa ne zaman duzeldı
Asdfffa Ummahan250820 4ay 23günlük dediğiniz gibi uykuya dalamıyor her yarım saate bir saatte emmeye kalkıyor
aabcdefaaa Ummahan250820 4 ay 7 günlüğüz ne zaman düzelecek bilmiyorum artık ama baş ağrısından duramıyorum. O kadar sık Uyanıyor ki gündüzleri bile uyumuyor deli olacam az kaldı 😅
Kardeminannesi Ummahan250820 4 ay 4 günlüğüz ağlamaktan helak oluyor yawrum uyku desen sıfıra indi gündüz sadece yarım saat ve gece sabaha kadar uyumamak için ağlıyor. 4 . Ay atağı dedi doktorumuz uyku gerilemesi meme reddi olur dedi. En zor ataklardanmis en fazla 30-40 gün sürer dedi. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 😔
OmerAslannn Arkadaşlar tam 4 aylık oğlum var bu süreçte mama reddi yaşayanınız var mı bizde mama reddi de var 🙄
aabcdefaaa OmerAslannn bizde mama reddi yaşadık uykudayken bile icmiyor açlıktan ağlıyor yinede yok 😅 4 ay 7 günlüğüz
Pdselin OmerAslannn aynı sorun bizde de vardı. Doğduğundan beri mama ve meme ikilisini yemesine rağmen 4.ay atağında mama reddi yaptı. Ben her gün ısrarla vermeye çalıştım.(kilo kaybı olduğu için) uykusunda denedim bazen uyandı yemedi bazen yedi. Bi hafta 10 gün kadar böyle oldu sonra yine eskisi gibi yemeye devam ediyo. Şuan 7aylık
DerinTuana Ummahan250820 atak donemı bittikten sonra normale donuyor.Biz o donemde gece üclere kadar uyumasını beklerdik.Sonra kendılıgınden düzeldı merak etmeyin.Bu arada hesaplamayı dogması gereken tarih yani 40 hafta olarak hesapladınız dimi?
Zeyfur38 aabcdefaaa sadece uyku duzenı mi bozuldu. Atak falan değil bu ya buyuduler herseyın farkına vardılar kafalarına göre yaşıyorlar artık😁 gece 2 de beslendı az birsey 8 saat sonra 60cc ağlayarak yedi bu arada da uyandı sureklı.
Ummahan250820 aabcdefaaa ınsalalh bıranomce duzelır cok zorlu bır sürec kendınıze vakıt ayıramıyorsunuz ıs goremıyorsunuz 😔
Ummahan250820 Kardeminannesi amin canım cok uzun bur surec yarım saat somra kalkıp saatlerce uyumuyor benım bebegımde 😞