Dört aydır kolik ve bacakla hep sallandı şimdi gazlar bitiyor besigi alışsın istiyorum uykusu gelince besigine gittik salladım yanina uzandım biraz zaman geçince uyku bastırınca ağlayıp bacak istedi almadım daha çok ağladı yardımınıza ihtiyacım var önerilerinizi bekliyorum