Nzl_zng Merhaba kizlar ben 3 ay sonce dogum yaptim dogumdan bir iki hafta sonra koku ve tat kaybi oldu bunu yaşayan var mi
lisansli_Mom49 Nzl_zng bende 4 ay önce Doğum yaptım aynn hala koku yok tat da az eşim korona olmuştu bende bir belirti yok tu
Nzl_zng lisansli_Mom49 senim eşin olmuş ama benim cevremde hic kimse olmadi niye böyle oldum anlamadim