Anayimbenanaaaaa benim bebek gazliydi cok, doktorumuz günde 6 keze kdar verebilirsin dedi. 6 krz 6 damla şeklinde düzenli verdim. 4 saatte bir telefona saat kurdum kacirmayim diye, gece uyurken bile verdim. Çok faydasını gordum, sende verebilirsin bir zarari yok onun. Şuan 3.ayi doldurduk günde 2.keze indiknazalmaya basladi gazimiz diye. Verin bence bebegi boşa eziyet cektirmeyin, sizde gerilmeyin :)