gulesra ben gaz sorununu 4 ay cektım oturdugum sehırde kımseyı tanımıyorum 4 katlı bınada bır basıma oturuyodum tuvalete gıdemedıgımı bılırım aksam esımın ısten gelmesını beklerdım gıtmek ıcın yemek yıyemezdım halıyle Seseryan dogum yaptım o halde bıle tek basıma baktım hastanede bıle refakatcım yoktu yanı yanlız degılsın