Hayat55 Kizlar asiri derecede fiyatlar ucmus ya sut icmiyo bebegim mama sadece icmek istiyo 5 aylik ve her hafta her hafta imkanimiz yok almaaya ve surekli zamlaniuor mamalar napcaz ya nolcak mmemleketin hali en temel ihtiyackara bide bole zamliuorlar
Deletedmom78654 Hayat55 Allah yardımcınız olsun gerçekten. İnsanın çocuğunun mamasını bile kısmayi dusunduren sisteme de lanet olsun.
Mavisanasi Hayat55 80 liraya alıyorum ve her hafta almak zorundayım ek gıda dönemindeyiz biraz azaldı mama içmesi ama yinede ana öğünü mama bazen alamadığımız oluyo borç alarak mama alıyoruz devletin Allah belasını versin
Hayat55 Deletedmom78654 aynen ya allah belalarini versin ondan bari kar etmesinler kucuk bebekler mecbur olup alamiyanlar ne olaca
Deletedmom78654 Hayat55 aynen öyle, bu devirde tek çocukla kalacak herkes bu gidişle. İnsanlar böyle bir ekonomide çocuk yapmaya korkuyor haklı olarak . Allah iyi insanların, yar ve yardımcısı olsun
Zhekelem Aldığımız mama 1 hafta gidiyor benm bebeğimde 6 aylık napıcaz bilmiyorum doyurucu olmasıniçin ne vermem gerekiyor onuda bilmiyorum
Hayat55 Deletedmom6262 sutumu 2.5 aylikken memee reddi yaoti zorlamasamda n yaotiysam istemedi sagip veriyim ama baya azaldi bir defa tek besliyom artik mecbur mama istiuo
simgesell Deletedmom78654 evet tek cocukta kalmayı düşünüyorum bu ekonomi de başka çocuk düşünmek benim için lüks
Sagner Mavisanasi 500 gram bir hafta nasıl yetiyor. Başka şeyler veriyorsunuzdur herhalde anne sütü yahut ek gıda . Benim bebeğim 800 gramı 5 günde bitiriyordu ek gıdaya geçince 7-8 günde bitirmeye başladı
biruykusuzanne Hayat55 bende SMA alıyorum 2 numara 80 TL. Bir ay önce 69a alıyordum burada bir marketten. 400 Gr 80 TL. 800 Gr da 143 TL
Emirinannesiiiiiiii Hayat55 77 tl olmuş maması ayda 7-8 kutu mama alıyoruz. Ama birde bize sorun nasıl alıyoruz. Bazen paramız yetişmiyor ve ailelermizden para istemek zorunda kalıyoruz. Anne sütü hiç almadı daha doğrusu emmedi. Aylık 1000 tl bebeğin gideri. Ne yapacağımızı şaşırmış durumdayız. Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏🏻
mucizem3006 Emirinannesiiiiiiii tam olarak beni anlatmışsınız benim oğlumda emmedi sütüm olduğu halde, gerçekten çok zor bi dönemden geçiyoruz Allah yardımcımız olsun
Danerys Emirinannesiiiiiiii evet. Ebebekte aynen böyle dediler. Taksit yapamazlarmış kozmetik olduğu için. Şampuan falan almadım ha yanlış anlaşılma olmasın sadece mama aldım. Tekstile yapabiliyoruz mamaya yapamıyoruz dedi 500 tl tek çekim yaptı