Mirayhavvanur38 38 günlük anneyim wee baby aldım ama gaz yapacaktı belliydi oyuzden chicco biberon aldım sözde iyi marka okdr pişman oldumki bebegime gaz yaptı , bebegim sütun yarısını akitiyordu akıtma fazla fazla yaptı yani ,biberonun ucunu cokertiyordu içemiyordu ve en önemlisi meme reddi yaşıyorum dün eşimi yolladım avent biberon almaya ve aldım avent almalısın diye düşünüyorum mağazaya git biberon uçlarına bak chiccco asla alma onu Bi geç. Avent ve lansinoh bak uçlarını elle yumuşak olanı tercih et benim fikrim bu…