Merhabalar 21 şubat doğumluyuz atak haftasındaymışız 1 haftayı geçti çok zor emziriyorum son iki gündür memeye yaklaşınca ağlıyor bide bu çıktı zorlamı emzirmeliyim nasıl yapıcam bilmiyorum kilo alımımızda düşmüş, aynı şeyleri yaşayıp atlatmış olanlarınızdan yardım bekliyorum