Bebeğim 4,5 aylık fazlasıyla sık emmek istiyor çabuk acıkıyor sağlık ocağında ebe hemşireye danıştığımda humana çay önerdi kullanıp memnun olan var mı bu arada beslenmem gayet iyi fakat büyüdüğü için mi bilmiyorum yetmeyecek endişesi oluşmaya başladı tavsiyelerinize ihtiyacım var