Dün nebulazator aldık alırken sesi cok çıkıyor mu dedim acip bakamam dedi zatem garantisi var dendi. Bebegim.icin aliyorm dedm.cok degil bebek korkmaz dedi. Ama daha calistirinca korktu kullanmadim..bugun goturdum iade almiyolar. Netten alininca iade ediliyor? Eczane olunca yokusa aurduler napmak lazm? İlac yada son kullanma tarihi olan bi urun degil. Urunu kullanmadm yani hakkim degilmi?