Selam herkese👋 Pazartesi günü sezeryan ameliyat ile doğum yaptım. Önce spinal denedim ama olmadı epeyi kastım kendimi o iğneleri yedim belden ama doktor çok kasıyorsun kendini olmaz dedi ve genel anesteziye döndük. Şimdi özellikle sağ ayakta ödem oluştu sizlerde böyle bir şey yaşayan oldu mu