Minikadam46 canım ben 1 ocakta oldum. Bebeğimle 55 günlüğüz canım şuan. Çok şükür bebeğime bulaşmadı. Üstelik evde 5 virüslü kişi ile karantinadaydık. Bebeği kimseye vermedim. Maskeyle durdu herkes bi tek odada bebegımle ben yattım. Bazen gece bazen gündüz yattıgım odayı havalandırdım. Gece gündüz maske vardı agZımda hem ben hem bebege 3 gunde bı banyo yaptırdım. Çok şükür geçti. Bebeğime bulaşmadı canım. Üzülme. Üstelik aşısızdım ben. Ve benim dışımda herkes evde 2 aşılıydı. Hatta virüslü bi şekılde istanbuldan çıkıp memleketimize geldik aracımızla eşimle. O halde bile emzirdım bebegı tuluma sardım öyle emzırdım aracta sık sık camları açtık. Ama maskelerı hıc cıkarmadık. Sonra memlekete geldik bi kaç gun bekledık çoçuk acile gıdıp bebegımıze kovıd testı yaptırdık. Bizde yaptırdık çok şükür geçti. Göğsünü temizle öyle emzir bol bol emzir asla aksatma canım. Bebeğin çok ihtiyacı oluyor sana. Banyo çok çok önemli. Duşta havlu serdim dizime ısıttım içerıyı. Bebeğı yatırdım kucama bi güzel yıkadım 15 gunde 4-5 kere. Kendini üşütme asla. İlk bebişi yıka guzelce uyut. 5-10 dk da sen gir duşa çık. Humana süt çayı yaptım kendime, rezene, havuç, tahin pekmez, bulgur. Sütüm bol gelsin diye. Bebeğin sende kalsın kimseye elletme.