Deletedmom6262 Eczaneden krem alsam dahami iyi yada bebek yağı zeytinyağı mi iyi tecrübelerinizi paylaşırmisiniz dogdundan beri ilk defa konak oldu 3 buck aylık normalde annemle banyo yaptırırdik 2 seferdir kaynanam yıkıyor acaba iyi yikamadigi içinmi oldu
Annekuzusu7 Deletedmom6262 bizde de bi kere oldu bebe yağı sürdüm yıkamadan biraz önce sonra yıkadım ince tarağıyla da taradım düzeldi
Deletedmom6262 Deletedmom6262 Dış fırçası ilemi yada taraklami taricam banyo yapmadan kaç saat önce hiç bişe bilmiyorum bu konuda yardımcı olurmusunuz
MeryeminAnnsi Deletedmom6262 zeytinyagi surdum.ben yarim saat bekletp sık disli tarakla taradm snra banyo yaptirdim tekrar taradm gecti
a_burcu_bur Deletedmom6262 zeytinyağı sürüp dişli tarakla tarayınca çıkmıştı ama tekrar çıktı 😔 doktora sorduk yarım saat önce tatlı badem yağı sürüp konak tarağıyla tarayın dedi. Dalin kullanıyorum mustela stelatopia alın dedi. Henüz denemedim ama doktor tavsiyeli ☺️