Bebeğim alt sınırdan kilo alıyor annelerim. Bugün 1 aylık oldu 700 gr almış 😔 zaten 2930gr doğdu. Başta bi 10gün mama vermiştik, tekrar mama vermek istemiyorum. Meme reddinden çok korkuyorum. Doktor salı gel kilosuna bakalım, olmazsa mecbur mama da veririz dedi. Bende bu 3 günü emzirme kampıyla değerlendiricem. Sadece emzir ye iç uyu modunda pijamaları bile çıkarmıycam. Süt artsın diye de malt içeceğine başladım. Tahin helvasını da artırıyorum. Var mı başka önerisi olan? Şu bebeğe 3 günde iyi bi kilo aldıralım🙏