Reyhankarabiber Esraduru55 4 aylıkken başladım işe 4 saat çalışıyorum emzirme zamanı babası evdeyse babası değilse bakıcısı getiriyor yanıma çok şükür sıkıntı yaşamadık ama özlüyor insan evde olmayı 🤗 yine de çalışmakta bi yerde iyi geliyor aslında 🤔