Kızlar oğlum tam 5 aylık süt ürünlerine alerjisi çıktı yaklaşık 1 ay önce felan
Bugün sağlık ocağına kontrole gittik 500 gr almış 2 cm de uzamış doktor iyi dedi gelişimi
Ilk 3 ay 1 kg almıştı 4.ayda 800 gr aldı bu ay 500 gr ama normal dedi doktor giderek kilo alımları azalır dedi
Ayrıyeten alerji doktoruna da gidiyoruz o da mamaya gerek yok gelişimi iyi dedi
Aile hekimimizde iyi dedi verme.dedi mama
Sizce kilo alımı iyi mi mama vermeli miyim sizce
Fikirlerinizi yazın lütfen 🌸