Buse_efe Bayanlar merhaba hipp kullanıyoruz bebeğim başladığı günden beri kabızlık sıkıntırı çekiyor fiyat olarak aynı gr olarak fazla similac kullanıp memnun kalan varmı? Birde bebivita var nasıllar?
ebozbey Buse_efe vallahi biz similac kullandık bebeğim sevemedi bir türlü çok kustu ama genellikle iyi olduğunu duydum bebivita da Almanya’da en iyi mama diye biliyorum
ebozbey Buse_efe Tabiki bimde satılan bebivita hatta Almanya’da pahalı diye tanıdıklar burdan koli koli alıp gidiyorlsr
HaticeErgu21 1 sene önce oğluma kullanıyordum. Bebivitayi Çok memnun kaldık biz. Sizde bı kutu alın deneyin bakın gaz kabızlık fian yapiyrmu.