Kizlar 2 ay önce doğum yaptım.35 gün kadar kanamam sürdü. Ardından yaklaşık 10_15
Gün sonra kahverengi bir pedi doldudacak kadar çamur gibi kanama akıntı gibi oldu.aradan 15 gün geçti şimdi tekrar wcye gittiğimde kırmızı renkli kanamam gelmiş. Adetlerim çok ağrılı olur hiç ağrım yok normal mi acaba sizin nasıl oldu