Merhaba arkadaşlar. Kızım artık oturmak istemiyor bizimle birlikte masada yemek yemeye başladığı için mama sandalyemizi satıyoruz. Biz çok memnunduk, 6 ay kullandık. Oturma minderinde çok az bir yırtık var sadece kedimiz yırtmış onun dışında hiçbir sorunu yok. Gerçekten çok fonksiyonlu ve güzel bir sandalye bu özelliklerde ki mama sandalyeleri 300’den başlıyor ben 150 liraya satıyorum. Ankara da oturuyoruz ama başka illere de kargolayabilirim. Yaklaşık 1 ay önce bu sandalye için yine post açmıştım ama sonradan kızım kaldırmama müsade etmemişti şimdi görmezden geliyor ve kesin olarak satıyorum. 😂 O zamanlar alıcısı çok çıkmıştı nerde o bayanlar acaba başka sandalye alabildiniz mi yada almak isteyen olur mu? Postumu da üstte tutarsanız sevinirim. 😂 Aşağıya açıklayıcı bütün görselleri ekliyorum.