alinamm ben de ünün durumu yaşadım. Tansiyonum yükseliyor, nabzım düşüyordu. Saçma sapan bir durum yaşadım. Baş dönmesi, bayılma hissi yaşıyordum. Bir süre sonra geçti. Emzirdiğim için Ağrı kesici kullanmadım. Spinalden sonra olabilen bir durummuş. Ama yine de doktorunuza danışın. Geçmiş olsun.