sevdam4721 bebeğim 6 aylık, ek gıdaya 5 aylıkken başladık.. avokadonun tek başına yiyimi bşraz tatsız olduğu için genelde bi şeyine karıştırıyorum.. elma dilim gibi keserek kullanıyorum, daha küçük olduğu için 1 avokado hemen bitmiyor. Genelde kahvaltıda veya öğlen ara öğününde yiyor. Kahvaltıda ya yumurta sarısına karıştırıyorum, yada labnesine.. öğlen de yoğurtla beraber veriyorum. Bazen de muzla karıştırıp. Çatalla eziyorum, olgunsa çatalla kolayca eziliyor zaten. Daha küçük olduğu için ben böyle yediriyorum ilerde daha farklı kullanırım 😊