2prenses1anne valla yazmiyorlar. Geçen sene bana da yazmadı doktor. Benim işim değil bu dedi. İlacı almaya imkanım yok, dişim apse yaptı, iki aylık bebeğim var bu enfeksiyon ateşimi çıkardı bebeğime bakamıyorum dedim ve maskeyi indirip şiş olan yüzümü gösterdim. Yine de yazmadı. Size de çok geçmiş olsun