Prenses-annesi [silindi] poğaça ve börek yapabilirsin buzluktan çıkarınca ısıtın ilk günkü yaptığınız gibi oluyo
Esleminannesi28 Canın kuru pasta yap soguduktan sonra direk at cıkartınca bile cok güzel oluyor pogoca tarifi ama hepsi güzel olmuyor canımm özellikle nefis yemek tariflerinden yap at hic bişey olmuyor