Areninannesiii Kizlar bimin bezine gecmeyi dusunuyorum ama kuzenim 6 numara bulunmadigini soyledi 5 numara buyuk baya dedi aranizda kullanaan varmi bide fiyatlari ne durumda 70 li falan bulunuyormu yoksa kucuk paketlerimi var sadece
Balkupum2505 Areninannesiii buyuk paketler arada geliyor ben kullandim ama bize pişik yapti. Biz 5 no kullaniyoruz bimin 5 nosu baya bir buyuk 4 no kullansam bile olur bimin
2prenses1anne Areninannesiii bebeğiniz kaç kilo bende 4 no beş no var size resmini atabilirim https://imgyukle.com/i/ogSDOM 4 numara 8-18kg 5 numara 12-25 kg ben çok memnunum hem uygun hemde kullanışlı ikinci bebeğimi büyütüyorum bu bezle
Emineg35 Areninannesiii eltim kullanıyor. Uygun fiyatlı diyor aylık paketlerini alınca. Ama kaba bi bez. Aşırı kaba ve affedersin bebeğin ön tarafı kocaman görünüyor. Aylık paket dışında Fiyatı da çok makul değil. Pahalıya geliyor bildiğim kadarıyla. Baby turco yu öneriyorlar.
2prenses1anne Areninannesiii bebiş tontiş de biraz sıkabilir ama uzun boylu ise rahat olabilir her bebeğin vücudun farklı 5 numara rahat olur sanırım
Danerys Deletedmom8453 hahaha öyle herhalde ya 😂 bakayım bimin bezi nasılmış dedim yüzük çıktı. Bir daha açtım yine yüzük 😂
Momys_-girl Areninannesiii bende deneyenlerdenim ama hiç sevmedim. Bezin çiş göstergesi yok ve az Bi çiş de yapsa hemen şişiyor ve iç pamuğu toplanıyor ayrıca pişikte yaptı. Bence numara olarak ne büyük ne küçük hangi numarayı kullanıyorsanız alabilirsiniz.