Selam kızlar, bebeğim 3 aylık meme+mama alıyorduk ancak 3. Ayda meme reddi olabiliyormus suan hoc meme almamaya basladi, sagip vermeye calisiyorum ama sütün azalmasından korkuyorum ve çok uğraştırıyor, yavaş akış meme reddini önleyecek bineron oneriniz var mıdır? Bir de 3 aysa meme reddi icin cozumleriniz ne oldu