Kizlar 11 bucuk kilo oda kıyafetlerle cok mu 3400 gram doğdu dogdugundan beri hep iyiydi kilosu 4 ay sadece anne sütü aldi kızım o dönem de tonbik di genetik galiba bana çekmiş 🤣 daha ayaklanmadi dış de yok eminim ki diş ve ayaklaninca boyle kalmayacak tonbikligi doğrumu düşünüyorum çünkü genelde hep böyle okudum boyu da 74 cm masaAllah diyelim insaAllah 🤣