Arkadaşlar selam 6aylık oğlum var izmirde yaşıyorum suan çoklu besin alerjisi oldugu için bende süt ve süt ürünleri tüketmiştim emziremedim sağdım sütlerimi buzlukta 10-15paket sütüm var Sigara ve alkol kullanmıyorum 2doz biontech aşısı olmuştum 3.yü henüz olmadım hiç bir hastalığım yok İhtiyacı olan varsa Verebiliriö