Lulemom Emir0_ 3.5 aylıkken doktor sırtı gelişmiş destekli oturt kısa kısa dedi. Ama ben daha çok bildiğim için yapmadım 🤣 şuan 4.5 aylık yeni yeni kucağımda oturtuyorum.
Nisanannesiiii Emir0_ 4. Ayda yavaş yavaş oturtmaya başlayabilirsiniz oturmaya hazır olduğunu kendisi belli edecektir sürelerini arttira arttıra ilerlersinz 6. Ayda desteksiz oturması beklenir ☺️ emekleme bebeğe göre değişir hiç emeklemeye denilir. Benim kızım 7. Ayda yerde yuvarlanarak ilerledi 8. Ayın sonunda da emeklemeye başladı ama dediğim gibi her bebek farklı
kirmizibasliklikiz_ Emir0_ ben 4.5 ayinda yavas yavas basladim oturtmaya. Benim bebeklerim premature bu bebege gore degisir. Oglum 8. Ayda emeklemeye basladi. Kizim da 7. Ayindan beri geri geri gidiyor ama ilerleme hala yok 😂
nutellayiyensincap Emir0_ emekleme,yürüme her çocukta değişen bir şey ama oturma konusunda aylık takibinizi yapan doktordan tavsiye almalısınız bence çünkü buradaki yorum yazan herkes kendi bebeğinin gelişimine göre hareket etmiş olacak ve öyle cevap verecektir🌺