Acl_16 valla ben dört ay aşısına gittigimde ordaki ebe yavaş yavaş sadece tattir dedi çay kaşığı olarak yani yoğurt kabak elma püresi olarak çay kaşığı beşinci aya kadar böyle geldik şuan ek gıdaya biraz biraz geçtik beş buçuk aylık olacaz iki yemek kaşığı dolusu yapıyorum bir gün boyunca onu yediriyorum ara ara çok üzerine düşmeden ne kadar yerse birde 6 da verirsen ekgida reddi yaşayabilirsin dedi bana doğru da valla yeni yeni daha yemeye başlıyor, yoğurda gelince açık süt kullanmıyorum ben ona hiç güvenmiyorum çünkü ne kadar sağlıklı olsa da sağan kişi tanımıyorum tanıdık olursa belki pınarın sütünu almamı söyledi doktorum bir litre iki kavanoz çıkardı bana kaynatıyorum kaynattıktan sonra bı sure soguyacak kontrol edin ama elinizi çok az yakacak şekilde olduğu zaman evdeki yogurdumuzdan bir yemek kaşığı sutumle ilistirip koyup fazla karıştırmadan 75 derece 5-6 dk firinimi isitmis oluyorum kapağını kapatmadan içine koyuyuyorum 6 saat kalıyor sonra ağzına peçete koyuyorum sulanmasin diye kapatıp dolaba alıp bir gece dinlendirip yediriyorum ve çok severek yiyor masallah