Kızım üç aylikken emmeyi bıraktı altıncı aya kadar sagdim sütümde iyiydi maşallah ama zamanla sagmayi azaltinca sutde azaldı bıraktım. Sorum ilk çocuğu böyle erkenden emmeyi bırakıp ikinci Çocukta uzun süre emen sütü yine iyi olan varmı merak ediyorum