Merhaba. 7 buçuk aylık bebeğim gece çok sık uyanıyor. Uykuya yattıktan hemen yarım saat ya da 1 saat sonra bir kere kesin uyanıyor ya pış pışlıyorum kucağıma alıp ya da emiyor. Sonrasında yine yatıyor 2 saat uyuduğu nadir. Gece boyunca her saat veya 1 buçuk saatte bir kalkıyor. Emmeden de sakinleşmiyor, bazen eşim kalkıyor alışsın emmeden uyusun diye ama ağlıyor illa ki beni istiyor ve emmek istiyor. O kadar sık emmesi açığından olamaz. Tecrübelerinizi paylaşırsanız ve öneri de bulunursanız memnun olurum.