Z19e olabilir bende kendimde şüpheleniyorum dün acile gittim halsizlik sıtma bulantım vardı kan değerlerime bakıldı hafif enfeksiyon vardı sonra doktora emzirdiğimi söyledim ilaç vermedi bu akşam fark ettim emzirdiğimde sol göğüsümde ağrım var ve o göğüsüm sıcak kesin mastitim çünkü ilk oğlumda da yaşamıştım geçmiş olsun bize 😀 antibiyotiksiz geçmiyor diyolar ama bana bişey vermediler sıcak duş ve emzir veya sağım yap sonra soğuk uygula