İlk basda bana anne diyince işte dünyalar benim oldu.Şimdi bir bakiyorum babasinda anne diyor,Amcasina da,kardeşimede.Şöyle ki,mesela kimse Aylin yapma ,Olmaz,hayir lafini kullaninca kizima Anne diyip atliyor üzerine.Şevkat görmek istedigi herkese anne diyor sanki (19aylik