13.1 günlük hamileyim bugün kontrolüm vardı ultosyonda doktorum bant gibi bişey gözüküyor sırtın agrıyomu dedi arada dedim kanaman olabilir dedi başına böyle bsey gelen varmı. Araştırma hastanesine geldim orasıda bakmadı
2li tarama testi için son haftadaymışım orda belli olurmus .