Kızlar geçen ayın 25inden bugüne 150 gram almış. 3. Ay kontrolüne gidememiştik covid olduğumuzdan dolayı 3. Ay kilosunu bilmiyorum o yüzden ama 20 günde 150 gram bana çok az geldi kilosu iyi gidiyordu bugün aşımız vardı sağlık ocağı tarttı kafama takıldı. Normalde de takıntılı biriyim tahmin edersinizki çocuk konusu olunca daha çok takıyorum salı günü doktorumuza randevumuz var ama salı gününe kadar ben kendimi yerim herhalde. Normal mi böyle alması ya gece de çok sık uyanır doymadığı için mi acaba 4.ay atağı olarak düşünmüştüm oysa. Bir de bu kadar sık emmesine rağmen nasıl kilo almamış anlamadım. Hareketlendi baya bundan mı ya da önceden gündüz emzirdikten sonra öğlen gibi sütümü sağardım şimdi hep dolu memeyi veriyorum 5 dakika emiyor sonra daha istemiyor son sütü almadığı için mi olabilir o yüzden mi sık sık uyanıyor kafama acayip takıldı şu an ?