iki_prens_annesi Slm hanimlar biraz birikmis goguste sutum var nane koydum keser hemen diye kesmedi ve azicik agri var hemen kesecek yontemlerinz vardr tawsiye verirmissinz 🤗
SeninAnnenBirMelektiYavrm iki_prens_annesi doktora gidin ilac veriyor 2 günde tamamen kesiliyor. Göğsünüz şişerse mastit olabilirsiniz Allah korusun
Tamashaaz iki_prens_annesi benim en buyuk korkumdu o 17aylikken kesdim sutu(hamilelik nedeniyle)2kere mastit olmus biriyim,fakat Ne hikmetse sut problemi yasamadim,Emmeyi kesince,belkide hamilelikdendir
iki_prens_annesi SeninAnnenBirMelektiYavrm ilk oglumda vermediler bnde taze nane yontemini buldum kesildi ama bunda biraz agri var iki veya uc gun oluyo memeyi keseli
Kereminannesiii iki_prens_annesi iki üç günü atlattıysanız devamı daha rahat olur. 1-2 hafta sürüyor ağrı. Soğuk bir şeyler koymayı deneyin. Destekli iç çamaşırı takın sıksın daha hızlı geri çekilsin sütünüz 😊
iki_prens_annesi Mom54554 iki yasina girecek martta yemesi icmesi uykusu kesildi iki gun memeyi birakinca kendine geldi
iki_prens_annesi Tamashaaz bnde ilk oglumda o aylarda kesmistim ne agri sizi oldu nede sut kalmisti nane kullandm gecmisti hemen bunda bilemedm vala
Mom54554 iki_prens_annesi yaa benimki de 2 yaşına girdi çok iştahsız 😣kessem düzelirmi yada daha kötüyemi gider diye korkuyorum
Azrbbek iki_prens_annesi canım buz koy sürekli sakın sağma ben de öyleydik iki göğsüm taş gibi olmuştu sabah akşam buz koyarak hallettim sütüm akıyordu buzu koydukca
Azrbbek Mom54554 kes bence benim gorumcemin ogluda öyleydi sadece meme ile karnı doyuyordu uyku düzeni de yoktu bıraktı baya iştahlı oldu çocuk
iki_prens_annesi Mom54554 basta kotuye gidebilir memeye alistigi icin bnmki mesela gece bnmle uyumz babasina gider gunduz aklina gelmiyo oyalaniyo bi sekilde gece babayla uyudu yatagina koydu hemen yawastan kes istersen istahi yoksa yasida geldi tabi
Kereminannesiii Mom54554 düzeliyor benim oğlum sabaha kadar emerdi. Artık ne düzenimiz kaldı ne uykumuz. 23. Ayı bitti bıraktırdım. İkimizde rahat ettik. Yemek yemesi uykusu düzene girdi
Goncagulkoca iki_prens_annesi BUZ KOYDUM BEN 1 KERE. SONRADA BIRAKTIM UĞRAŞMAYI KENDİLİĞİNDEN İNDİ. ŞUAN AĞRIM VAR SOL TARAFIMDA. DİĞERİ İNDİ ŞÜKÜR.