Hanımlar 5 ay 13gunluk oğlum 2 gecedir çok uyaniyo. Normalde 2 kere uyanır emer uyurdu. 2 gündür ağlayarak uyaniyo emmek istemiyo emziğini kabul etmiyo alıyorum kucağıma sakinleşiyo koyuyorum yerine. 5 6 kere oluyo. Düzenimiz bozuldu iyice. Acaba sebebi dış mı diyorum. Ama henüz bi beyazlık falan da yok