Aysee_ilhann Bademciklerim şiş olduğu için boğazlarımı açamıyordum balgam söktürücü ve kloroben diye bir gargara kullandım bebeğe bir zararı olur mu? İlk çocuğum acemiyim biraz yardımcı olur musunuz lütfen!
serebro Aysee_ilhann ben hiç ilac kullanmadım hep ballı karışım ıhlamur bol c vitaminli meyveler yedim. Emzirirken maske kullanın mesafeli durun bebege opmeyin vs.
emirinannesii maskeyle emzirdim ben cok zor oldu ama.. supradyn kullanabiliyorsunuz ben hergün içtim tok karnına. bol bol meyve yedim. Pastil kullanabilirsiniz.
Aysee_ilhann serebro ilaç kullanmaktan yana değilim açıkçası 3 gündür denemediğin yöntem kalmadı mecburiyetten içtim
Bglmm Aysee_ilhann mutlaka ama mutlaka MASKE takın ve sürekli değiştirmeye çalışın bende iki defa grip oldum dayanabiliyorsanız su kaynatın ve bir tatlı kaşığı viks koyun içine havlu ile basınızı örtün ve soluyun burundan çekip ağızdan nefes verin ben bu şekilde iki güne atlattım gribi ve meyve çayı tüketin geçmiş olsun