Asafinkardesi Bebeğim 4 aylık sütüm yetmedi mama yaptım içmedi içerisine yarım bisküvi kattım yine içmedi süt dolmasını da beklemiyor ne vereceğim şimdi nasıl sakinleşir lütfen öneri verir misiniz ne yapmam gerek 😒
antropologanne Asafinkardesi Mamayı sevmemistir mamanizi degistirin. O ayda zaten meme mama reddi var. Pozisyon degistirebilirsiniz. Ayakta icirmeyi deneyebirsiniz. Gecici bir surec sonra normale donuyor endiselenmeyin.
betulbayar32 Asafinkardesi muz kiviyi blendıra vurup yoğurtla karıştırıp ezme haline getirebilirsiniz
cileklisakiz Asafinkardesi yoğurt versen ne kadar verebilirsinki hem alerjisi olup olmadığını anlaman için 3 gün kuralı var çok veremezsin tatlı kaşığı kadar verebilirsin ve doyurmaz sütünüz azsa mecbur mama içmesi gerekir mamanın tadını beğenmediyse başka denemeniz lazım
Egeberk Asafinkardesi tutar diye düşünüyorum en azından onu oyalar ama bence meyve falan vermeyin ek gıdaya bile başlarken başta yoğurt falan tattiriliyor ayrıca karışım yapınca alerjik birşeyi olursa hangisine olduğunu bilemezsiniz
Brcklc @Asafinkardesi valla benim annem bana ondortgunluk vermiş düşün😊 yani drlarinnikk önerdiği şey yoğurt Dr varsa Daniş istersen ama ev yoğurtu hiçbir zararı olmazki tabiki azar azar buskivi vermişsin ondan daha masum bence
Asafinkardesi antropologanne aslında ilk alsigim da sevmişti sma kullanıyorum bu defa sevmedi kaşıkla veriyorum binde düşünün 😬
Mrvts betulbayar32 kiviyi kesinlikle önermiyor Dr lar canım bilgin olsun oğlum 16.5 aylık Dr verme gerek yok bile dedi düşün
Asafinkardesi Prlkcansu cileklisakiz Himm evet öyle bu ikidir alıyorum mamayi olmadı değişirim yine sağolun
ekeser Asafinkardesi bizde de aynı sıkıntı var malesef. Biberon ve kasikla beslenmeyi reddediyor. Surekli emziriyorum ama doyuyor mu emin degilim. Bu aralar gogsumu de isirmaya basladi.
Asafinkardesi ekeser Benimki de çok ısırıyor göğsünlmü süt mü gelmiyor ondan yapabilir bi de diş etleri için ısırıyor olabilir